Gdje naći marketing
U vremenu kada knjižnice i kultura sve teže pronalaze prostora u svim vrstama medijima, a njihova važnost i vrijednost posebno došla do izražaja vrijeme najstrožih epidemijskih mjera potrebno je pronaći načine kako osigurati vidljivost. U izlaganju će se govoriti o načinima komunikacije narodnih knjižnica s javnošću, kako osigurati maksimalnu vidljivost uz ograničena financijska sredstva. Bit će govora o kanalima i metodama oglašavanja kako bi se uspješno komuniciralo sa svim kategorijama korisnika kao i stvorio interes medija za praćenje rada narodnih knjižnica. Isto tako govorit će se o ulozi vizualnog identiteta u prepoznatljivosti knjižnice u olakšavanju prepoznatljivost njenih programa, aktivnosti i usluga, a značajan dio izlaganja će se bazirati na primjerima koji su otvorili vrata medijskog prostora Knjižnici i čitaonici „Fran Galović“ Koprivnica te time osigurali medijski prostor za druge programe.
Karlo Galinec, rođen je u Koprivnici gdje je završio osnovnu i srednju školu. Školovanje je nastavio na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu gdje stječe zvanje informatičara, nakon čega završava i Ekonomski fakultet u Zagrebu, smjer organizacije i menadžmenta. U Knjižnici i čitaonici “Fran Galović” Koprivnica zaposlen je od 2006. godine na radnom mjestu knjižničara-informatičara na Stručno-znanstvenom odjelu. U tom je razdoblju sudjelovao u brojnim projektima i kontinuirano se stručno usavršavao na domaćim i međunarodnim edukacijama i stručnim skupovima. Od 2019. godine ravnatelj je Knjižnice i čitaonice „Fran Galović“ Koprivnica.